İzmir’de yaşayan Sarıkamışlılar; Kültür ve Dayanışma Derneği çatısı altında bir araya geldi. Açılışta konuşan Dernek Başkanı Kemal Bayandur, “Şehitler diyarı Sarıkamışlılar olarak dün olduğu gibi bugün de ülkemiz üzerinde hesap yapanların karşısında dimdik durmaya devam ediyoruz” dedi. İzmir Sarıkamışlılar Kültür ve Dayanışma Derneği, Buca Yıldız Mahallesi’ndeki kendi mülkünde coşkulu bir törenle hizmete girdi. İzmir’de yaşayan Sarıkamışlılar’ın yoğun ilgi gösterdiği ve törene İzmir ve Buca Güçbirliği Platformu Başkanı Ahmet Selik, Ak Parti Buca Meclis Üyesi Paşa Çelebi ve mahalle muhtarları da katılım gösterdi.
İzmir Sarıkamışlılar Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Kemal Bayandur, dernekçilik kavramına yeni bir tanım getirdiklerini belirterek, “Eskiden dernek dediğinizde akla zamanlarının büyük çoğunluğunu kahve köşelerinde geçiren kişiler gelirdi. Ancak bizim üyelerimiz hem kendilerini kahve köşelerinde kurtardıkları gibi bir çok hizmetin de vatandaşlarımıza ulaşmasına ortam sağlıyorlar. Bugüne kadar Halk Eğitim Merkeziyle yaptığımız protokollerin de yardımı ile bir çok eğitim faaliyeti gösterdik. Kadınlarımıza yönelik kurslar düzenledik. Bütün bu hizmetleri de kirada faaliyet gösteren bir dernek olarak yaptık. Ancak yönetim kurulundaki arkadaşlarımızın fedakarlığı ve gayreti ile derneğimiz kendi mülkü olan bir merkeze kavuşmuş oldu. Artık daha güçlüyüz ve hizmetlerimizin de katlanarak artacağına inanıyoruz” diye konuştu.
HAİN ODAKLARIN KARŞISINDA DİMDİK DURUYORUZTürkiye üzerine içerde ve dışarda bir çok odağın karanlık emeller peşinde olduğunu da hatırlatan Bayandur, “Ülkemiz zor bir dönemden geçiyor. İçerde ve dışarıda ülkemiz üzerine hesap yapan karanlık odaklar var. Ancak bizler Şehitler diyarı Sarıkamışlılar olarak geçmişte olduğu gibi bugün ve yarın da bu karanlık ve hain örgütlerin karşısında dimdik durmaya devam ediyoruz” dedi.Törende dernek merkezinin alınmasında emeği geçen üyelere plaketle teşekkür edildi. Tören dernek merkezinin hizmete açılması ve törene katılan vatandaşlara çeşitli ikramların yapılması ile son buldu.
İzmir Sarıkamışlılar Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Kemal Bayandur, dernekçilik kavramına yeni bir tanım getirdiklerini belirterek, “Eskiden dernek dediğinizde akla zamanlarının büyük çoğunluğunu kahve köşelerinde geçiren kişiler gelirdi. Ancak bizim üyelerimiz hem kendilerini kahve köşelerinde kurtardıkları gibi bir çok hizmetin de vatandaşlarımıza ulaşmasına ortam sağlıyorlar. Bugüne kadar Halk Eğitim Merkeziyle yaptığımız protokollerin de yardımı ile bir çok eğitim faaliyeti gösterdik. Kadınlarımıza yönelik kurslar düzenledik. Bütün bu hizmetleri de kirada faaliyet gösteren bir dernek olarak yaptık. Ancak yönetim kurulundaki arkadaşlarımızın fedakarlığı ve gayreti ile derneğimiz kendi mülkü olan bir merkeze kavuşmuş oldu. Artık daha güçlüyüz ve hizmetlerimizin de katlanarak artacağına inanıyoruz” diye konuştu.
HAİN ODAKLARIN KARŞISINDA DİMDİK DURUYORUZTürkiye üzerine içerde ve dışarda bir çok odağın karanlık emeller peşinde olduğunu da hatırlatan Bayandur, “Ülkemiz zor bir dönemden geçiyor. İçerde ve dışarıda ülkemiz üzerine hesap yapan karanlık odaklar var. Ancak bizler Şehitler diyarı Sarıkamışlılar olarak geçmişte olduğu gibi bugün ve yarın da bu karanlık ve hain örgütlerin karşısında dimdik durmaya devam ediyoruz” dedi.Törende dernek merkezinin alınmasında emeği geçen üyelere plaketle teşekkür edildi. Tören dernek merkezinin hizmete açılması ve törene katılan vatandaşlara çeşitli ikramların yapılması ile son buldu.









