Seçim bölgesi İzmir’de çalışmalarını sürdüren Başbakan Yıldırım, Buca ilçesindeki İzmir meyve ve sebze haline gitti. Burada esnafla görüşen ve kahvaltı yapan Başbakan Yıldırım, daha sonra vatandaşlarla sohbet etti, fotoğraf çektirdi. Ziyaret basına kapalı olarak gerçekleşti.
Gündem
Yayınlanma: 20 Haziran 2018 - 12:37
Başbakan, sebze ve meyve halinde esnafla buluştu
Başbakan Binali Yıldırım, İzmir'de meyve ve sebze hali esnafını ziyaret etti.
Gündem
20 Haziran 2018 - 12:37








