Diyarbakır Erenler Derneği’nin düzenlediği oruç açma etkinliğine Başkan Hasan Karabağ’ın yanı sıra eşi Bahriye Karabağ, Dernek Başkanı Fettah Gökalp, dernek yöneticileri ve üyeleri katıldı. Dualar eşliğinde oruçlar açıldı.
Vatandaşlarla bir
süre sohbet eden Başkan Karabağ, " 29 Eylül’de açacağımız Aşık Mahzuni
Şerif Kültür Merkezi ve Cemevi çok güzel bir yer oldu. Cemlerin yapılacağı
büyük bir salonu var, oruçları açacağınız, etkinlikleri gerçekleştireceğiniz ve
cenazeleri kaldırılıp, taziyeleri kabul edebileceğiniz bir yer haline
geldi. Açılışında hep birlikte olalım. Bundan sonraki günlerde orada da
oruçlarınızı açabilir, diğer etkinliklerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Muharrem
ayı hayırlara vesile olsun hepinize saygılar sunuyorum" dedi.








