Yeni görevi için Başkan Batur’a hayırlı olsun dileklerinde
bulunan Mutlu, dört dönem Narlıdere Belediye Başkanlığı’nda olduğu gibi
Konak’ta da esnaf teşkilatına verilen desteğin devam edeceğine yürekten
inandıklarını söyledi. Mutlu, “Narlıdere’deki çalışmalarınız için size
teşkilatım adına teşekkür ediyorum. Bugüne kadar yaptığınız çalışmalarla bize
her konuda kolaylık sağladınız. Bu iş birliğinin Konak’ta da artarak devam
edeceğinden hiçbir endişemiz yok. Katkı koyduğunuz, koyacağınız her şey için
şimdiden teşekkür ediyorum. Ben ve tüm teşkilatımız sizinle birlikte çalışmaya
hazırız” diye konuştu.
HIZLI ÇÖZÜM
Konak Belediye Başkanı Abdül Batur da Esnaf Odaları Başkanı
Zekeriya Mutlu’yla geçmişten gelen iyi bir dostluklarının olduğuna vurgu
yaparak, “Esnaf teşkilatımızın sıkıntılarını, sorunlarına her zaman omuz omuza
vererek çözdük. Narlıdere’de birçok konuda birlikte çalıştık. Bundan sonra da
tüm odalarımızla, esnaflarımızla bırakanda onların sorunlarını daha hızlı çözen
bir anlayışı göreceksiniz” dedi.
BİRLİKTE GÜZEL İŞLER YAPACAĞIZ
Konak’ın İzmir’in en fazla ruhsatlı esnafa sahip ilçesi olduğunu dile getiren Batur, esnafın toplumun dinamosu olduğunu söyledi. Esnaf ayakta kaldığı sürece ekonomi sıkıntıların da ortadan kalkacağını belirten Batur, “Yerel yönetim olarak her zaman esnaflarımızın yanında olacağız. Meclis üyesi arkadaşlarımız da her zaman esnaf teşkilatıyla bizim aramızda bir aracı görevi görecektir” diye konuştu. Keyifli geçen görüşmede esnaf teşkilatı üyelerine her zaman yanlarında olacağı mesajını veren Başkan Batur, “Sizlere bir telefon kadar yakınım. Konak’ta güzel işler yapacağız. Onun için buradayız. Sizlerin sevgi ve saygılarına layık olmak için çalışacağız. Kapımızda gönlümüz de her zaman açık” dedi.








