Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin, 25 Haziran sabahı gözaltına alınmıştı. Ağır kronik hastalıklarla mücadele eden ve haftada üç gün, sekizer saat olmak üzere toplam 24 saat diyalize bağlı yaşamını sürdüren Yetişkin’in sağlık durumuna dikkat çeken Çağatay Güç, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı.Çağatay Güç yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:“Seferihisar Belediye Başkanımız İsmail Yetişkin böbrek hastasıdır. 25 Haziran sabahı evinden gözaltına alınan Başkanımız İsmail Yetişkin’in sağlık durumu, bizleri, ailesini ve yakın çevresini endişelendirmektedir.Diyabet, kronik böbrek yetmezliği ve kalp rahatsızlığı bulunan Başkanımız, uzun yıllardır düzenli diyaliz tedavisi görmekte olup haftada üç gün, sekizer saat diyalize bağlı yaşamını sürdürmektedir. Hayati öneme sahip bu tedavi sürecinin aksaması, sağlık durumu açısından ciddi riskler taşımaktadır.Gözaltı süreçleri ve sorgulamalar hiçbir koşulda insanların sağlığını tehlikeye atacak boyutlara ulaşmamalıdır. Hukuk uygulanırken insan hayatı ve sağlık hakkı göz ardı edilmemelidir.Seferihisar Belediye Başkanımız İsmail Yetişkin’in gerekli tedavi süreçlerine kesintisiz erişiminin sağlanmasını, bir an önce hastaneye yatışının yapılarak düzenli tedavilerine devam etmesinin güvence altına alınmasını ve sağlık durumunun daha fazla risk altına sokulmamasını istiyoruz.Hiçbir siyasi süreç insan hayatından daha değerli değildir.”
Siyaset
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 19:20
Çağatay Güç: İsmail Yetişkin'in sağlık durumu endişe verici
CHP MYK kararıyla görevden alınan önceki CHP İzmir İl Başkanı Çağatay Güç, gözaltında bulunan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin’in diyabet, kronik böbrek yetmezliği ve kalp rahatsızlığı nedeniyle haftada üç gün diyaliz tedavisi gördüğünü belirterek, tedavi sürecinin aksatılmaması ve sağlık hakkının güvence altına alınması çağrısında bulundu.
Siyaset
27 Haziran 2026 - 19:20








