Narlıdere
Belediye Başkanı Ali Engin, mazbatasını almasının ardından yarım günlük
mesaisini çalışma arkadaşlarına ayırdı. Belediyenin farklı birimlerindeki
personelleri ile birebir görüşmeler yapan Başkan Engin, belediye ve ilçe
hakkında hem yeni fikirleri almaya hem de iç işleyişte karşılaşılan sorun ve
eksiklerle birebir ilgilenmeye başladı.
ÇALIŞANLARIN
YÜZÜ GÜLDÜ
Atatürk
Kültür Merkezi’nde gerçekleşen görüşmeler personeli de memnun etti. Hem çalıştıkları
kurum hem de yaşadıkları ilçe ile ilgili görüş ve önerilerini dile getiren
çalışanlar “Bir belediye başkanının, mesai arkadaşlarını dinlemesi, görüşlerine
önem vermedi çok değerli bir durum. Teşekkür ediyoruz” yorumunu yaptı.
“HER
DÜŞÜNCE ÖNEMLİ”
Narlıdere
Belediye Başkanı Ali Engin “Benim için her yeni düşünce önemli ve kıymetli. Bir
belediye çalışanın emek verdiği kurum ve kent için yorumları da ayrı bir öneme
sahip. Mademki Narlıdere için birlikte ter dökeceğiz, o zaman her fikre sahip
çıkacağız” dedi.








