Ödemiş Belediye Başkanı A.Mahmut Badem’in 2016-2017 eğitim öğretim dönemi kutladı. Başkan A.Mahmut Badem; “Yeni eğitim öğretim yılının tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum. Millet olarak biliyoruz ki, atalarımızdan bize miras kalan bu güzel ülkemizi koruyup, daha ileriye taşıyacak olan çocuklarımız, gençlerimizdir. Çocuklarımızı yetiştiren öğretmenlerimize, eğitimcilerimize bu bağlamda büyük görevler düşmektedir. 2016-2017 eğitim öğretim döneminin öğrencilerimize ve görevini büyük fedakarlıklarla yapan tüm eğitimcilerimize hayırlı, uğurlu olmasını diliyor, başarılar temenni ediyorum” dedi.
Genel
Yayınlanma: 19 Eylül 2016 - 14:07
ÖDEMİŞ'TE OKULLAR SORUNSUZ BAŞLADI
Ödemiş Belediye Başkanı A.Mahmut Badem, 2016-2017 eğitim öğretim yılını kutladı. 19 Eylül Pazartesi günü başlayan yeni eğitim öğretim yılını kutlayan Başkan Mahmut Badem; tüm okullardaki öğretmen, öğrenci ve idarecilere başarılar diledi.
Genel
19 Eylül 2016 - 14:07









